Nejčastější dotazy klientů


 

Kdy začnu hubnout při proteinové dietě?

Úbytek váhy uvidíte již po 1.týdnu redukce. O kolik kg zhubnete bude závislé na zvoleném kroku redukčního programu. Klienti hubnou v průměru 1-3,5 kg týdně, muži o něco rychleji.

 

Co je to ketóza?

Ketózou nazýváme spalování vlastních tukových zásob, když do těla dodáváme pouze malé množství uhlovodanů. Je to pozitivní stav pro organismus.

 

Mohu během diety sportovat? Budu se cítit unavený kvůli dietě?

Pokud sportujete rekreačně a dlouhodobě, doporučuji po zahájení diety pokračovat, ale v mírnějším tempu a dávkách. Ideální jako pohybová aktivita k redukci je chůze, běh, plavání, rotoped , nordic walking, cyklistika, kolečkové brusle, delší procházky s domácím miláčkem, kardio pilates atp. Jestliže jste nesportoval před dietou, začněte až shodíte nějaké kilogramy a budete se cítit v dobré kondici. Většina klientů se po 2-3 týdnech redukce začne cítit výrazně lépe, lehčeji, má dobrý spánek a více energie.

 

Jak složitá je příprava dietních jídel?

Příprava je velmi jednoduchá, stačí obsah sáčku pouze smíchat se studenou vodou dle doporučení. Žádné vážení a počítání kcal/kj

 

Mohu se během diety napít piva nebo vína?

Můžete, ale zastaví se vám ketóza a  tělo přestane redukovat, jelikož alkohol obsahuje sacharidy a také si zatížíte leviny a játra „pročištěná dietou“. Po skončení redukce doporučuji pít pouze malé množství vína, nejlépe suchého a doplňovat hojně čistou vodou, aby se alkohol a sacharidy co nejdřív odbouraly z těla. Pivo a tvrdý alkohol jsou kalorické bomby pro tělo a snadno přivodí jojo efekt po dietě.

 

Mohu pít během diety kávu a šťávu s vodou?

Káva se nezakazuje , pokud je neslazená, ale opět je třeba doplnit vodou. Slazené limonády, džusy, mošty a šťávy vylučujeme. Pitný režim po dobu redukce je velice důležitý, doporučujeme 6-8 sklenic čisté kvalitní vody denně, čaje bylinkové, nikoliv ovocné.

 

Jsem zvyklá jíst denně ovoce a zeleninu, je toi diety možné zachovat?

Ovoce při dietě pro vysoký obsah sacharidů vylučujeme a zeleninu bílou a zelenou naopak doporučujeme.

 

Jak se vyhnu jojo efektu? Jsem věčná dietářka.

Dieta by měla být v první řadě nastartováním nových stravovacích přístupů. To znamená, že po skončení redukce se nelze vrátit k obvyklým hříchům (vlčí hlad večer, čokoláda na noc, kofola během dne, fast food místo zdravé stravy). Tím nechci říci, že už si klient po dietě nikdy nedá řízek a svíčkovou, ale mělo by to být vyjímečné a ne obvyklé. Tzn.rozumný přístup k vlastnímu stravování, nakupování s rozmyslem a štíhlému vaření, pravidelnému jezení menších dávek 3-4 jídel během dne, dobrý pitný režim, občas sklenička kvalitního vína, rekreační pohybové aktivity.

Aby se klient vyhnul jojo efektu, tak spolupracuje s výživovým poradcem, který ho individuálně  provede celým programem redukce krok za krokem a stabilizací nové váhy ke klientově plné spokoojenosti. Osobně zůstávám ve spojení s klienty delší dobu ještě po skončení redukce a kdykoliv se na mne mohou obrátit, pokud by se jim váha rozkolísala směrem vzhůru.

 

Mate li otázky týkající se redukce, proteinové diety, udržení váhy a stravování nebo si netroufáte začít dietu, pokud užíváte léky, napište svůj dotaz a pošlete na info@ceskakondice.cz. Ráda Vám dotazy zodpovím.






Vaše jméno*

Váš email*

Předmět

Váš dotaz

*povinné položky